Podcastid

Saade 62: Kristi Jõeäär – iga bränd peab teadma, miks ta eksisteerib

November on Idea360-s brändingu kuu. Nelja saate vältel räägime brändingu erinevatest aspektidest, väljakutsetest ja võimalustest. Samuti tutvustame rahvusvahelise brändiuuringu Meaningful Brands värskeid tulemusi. Esimeses sissejuhatavas saates on külas 20-aastase brändingu kogemusega Idea strateeg Kristi Jõeäär.

Kuula saadet
Saade 61: Ailar Jüriado – performance marketing lubab tasuda ainult reaalsete tulemuste eest

On seisukohti, mille järgi performance marketing on täielikult muutnud arusaama reklaamiostust ja hinnastamisest. Mõni teine seisukoht nii radikaalne pole pidades seda pigem digireklaami üheks taktikaks paljudest. Mida performance marketing endast kujutab ja kui oluline see on, sellest räägib meediakuu viimases saates Idea digi performance tiimi juht Ailar Jüriado.

Kuula saadet
Saade 60: Joao Rei – liiga palju reklaami vihjab kehvale tootele (inglise keeles)

Turundus- ja ettevõtlussaate Idea360 järjekordses osas on külas Idea digiinnovatsiooni juht Joao Rei, kes on väga tihedalt seotud startupidega nii Eestis kui välismaal. Tema unikaalne kogemus annab põneva sissevaate selle uue ettevõtlusvormi ja reklaami suhetesse. Sellest saates juttu tulebki. Saade on sel korral inglise keeles.

Kuula saadet
1 2 3