Podcastid

Alberto Canteli: kampaaniad algavad omatud kanalitest

Turundus- ja ettevõtlussaates Havas Marketing 360 on külas Havas’i Põhja-Euroopa, Kesk-ja Ida-Euroopa ja Lähis-Ida regioonide juht Alberto Canteli, kes räägib enamusosaluse ostmisest Idea ettevõtetes ja reklaamuturu trendidest ja muutustest.

Kuula saadet
Jens-Kaidar Liiu & Andres Sumin: inimesele jääb digiturunduses alati roll

Jaanuari kolmas ettevõtlus- ja turundussaade räägib digireklaamist. Külas on Jens-Kaidar Liiu ja Andres Sumin, kes heidavad ettevaatava pilgu Google’i ja Facebooki reklaamitrendidele alanud aastale. Juttu tuleb uutest reklaamiformaatidest, automatiseerimisest, Amazoni ja teiste tõusust ning videoreklaamist.

Kuula saadet
Birgit Jurin: e-posti turundus on üks efektiivsemaid

Seekordses ettevõtlus- ja turundussaates Havas Marketing 360 on külas Hansaposti performance marketing spetsialist Birgit Jurin. Oma igapäevatöös haldab Birgit enam kui 400 000 kaubaartiklit müüva Hansaposti digitaalseid reklaamitegevusi leides just need kõige efektiivsemad lahendused kaupade edukaks müügiks. Saates jagab Birgit oma igapäevatöö kogemusi ja nippe.

Kuula saadet
Lauri Pildre & Ilona Furdi: Kõige olulisem on selge kodulehe eesmärk ja selle sisu

Uut aastat alustame jaanuarikuise minisarjaga rääkides kodulehtede loomisest, kuidas sinna liiklust saada ning see äriliselt edukalt tööle panna. Sarja avasaates keskendume kodulehtede loomisele.

Kuula saadet
Kairi Killing & Sandra Raju: influencer olgu kaasatud juba kampaania planeerimisel

Turundus- ja ettevõtlussaates Havas Marketing 360 räägime sel korral mõjuisikutest ehk influenceritest. Saame teada, milliseks hinnata tänast mõjuisikute turunduse taset Eestis, kuidas seda efektiivselt teha ning mida peaksid mõjuisikud sisu luues ise silmas pidama.

Kuula saadet
Saade 67: Hedwig Meidra – kommunikatsioon olgu tippjuhtkonnale võimalikult lähedal

Kommunikatsiooniteemalise minisarja teises saates on vaatluse all peamiselt korporatiivkommunikatsioon, millele lisaks puudutame otsapidi ka laiemale üldsusele suunatud tegevusi. Oma kogemusi ja nõuandeid jagab Luminori korporatiivkommunikatsioonijuht Hedwig Meidra.

Kuula saadet
Saade 66: Timmi ja Mägi – aktiivne suhtlus, eeltöö ja kõneisikud aitavad jõuda meediasse

Detsember on kommunikatsioonikuu ja minisarja esimeses saates esitame vast kõige põletavama küsimuse – kuidas pääseda meediasse? Konkurents on tihe, sest toimetused saavad iga päev suure hulga informatsiooni. Nõuandeid ja nippe annavad Idea tiimijuht Mailis Timmi ja PR konsultant Kaileen Mägi.

Kuula saadet
Saade 65: Boost Yourself – tee sellist toodet, mida ise tahaksid osta

Brändingu minisarja viimases saates räägime supertoitude brändi Boost Yourselfasutajate Teet Torimi ja Sven Nuumiga brändi loomisest, arendamisest, väljakutsetest ja õnnestumistest. Kolm ja pool aastat tagasi isiklikest vajadustest alustatud projekt on tänaseks kasvanud ettevõtmiseks, kus Eesti väikseks jäänud ja kasvamiseks tuleb vaadata välismaale.

Kuula saadet
Saade 64: Mauri Sööt – tähendusrikkusest saab rääkida ainult siis, kui toode või teenus hea on

Turundus- ja ettevõtlssaate järjekordses osas räägime rahvusvahelisest brändiuuringust Meaningful Brands. Mis teeb brändist tähendusrikka? Sellise, mille kadumisest inimesed tõsist puudust tunneks. Uuringust räägib Idea uuringute juht Mauri Sööt.

Kuula saadet
Saade 63: Eha Talvist-Reinsalu – bränding ja müügikampaaniad käivad käsikäes

Müügikampaaniad toovad kiiresti mõõdetava tulemuse kuid ei taga pikaealisust. Bränding viib suurema lojaalsuseni, kuid selle mõõtmine nõuab aega. Brändinguteemalise minisarja teises saates uurimegi müügikampaaniate ja brändingu tasakaalupunkte. Saates jagab oma mõtteid Idea Group Eesti juht Eha Talvist-Reinsalu.

Kuula saadet
1 2 3