Podcastid

Kadi Hugo: loovus on ellujäämiseks vajalik omadus

Kas üks inimene on loovam kui teine? Kas loovust saab õppida? Miks me üldse peame loovad olema? Märtsis räägime Havas Marketing 360-s loovusest ja selle erinevatest väljendusvormidest andes mõtteid, kuidas meist igaüks saaks oma töös ja muudes tegemistes loov ja loovam olla. Esimeses saates on külas Havas Estonia loovjuht Kadi Hugo, kes on ka abiks minisarja koostamisel. Me räägime loovuse olemusest, sellest, kuidas seda leida ning tutvustame ka loovjuhi tööd.

Kuula saadet
Heddy Ring: CSR on tark viis teha äri

CSR-ile ehk vastutustundlikule ettevõtlusele keskenduva minisarja viimases saates saame seniste Eesti näidete kõrvale rahvusvahelist pilti. Saates on külas Heddy Ring, kes on ametis Telia Company Stockholmi kontoris, kus ta juhib strateegilisel tasemel mitmekesisuse ja laste õiguste teemasid.

Kuula saadet
Kätlin Kaasik & Merit Kullasepp – tellijal on võtmeroll jätkusuutlikkuse tagamisel

Kas olete mõelnud, et meid ümbritsevad hooned, liiklussõlmed ja muud ehitised on meie elu lahutamatuks osaks kümneid ja kümneid aastaid. See tähendab, et neid saabki luua ainult jätkusuutlikke põhimõtteid silmas pidades. Teisalt saadab ehitusettevõtteid pahatihti “küprokist majade” kuulsus. Kuidas tagatakse kaasaegsetes ehitus- ja kinnisvaraettevõtetes jätkusuutlikkus ja milline on nende ettevõtete roll ühiskonnas? Seekordses saates on külas Merko Ehitus Eesti kommunikatsiooni- ja turundusjuht Kätlin Kaasik ning Kapiteli turundus- ja müügidirektor ning Merko Ehitus kontserni kommunikatsiooni- ja turundusjuht Merit Kullasepp.

Kuula saadet
Evelin Allas – ettevõte saab olla vastutustundlik läbi oma põhitegevuse

Vastutustundliku ettevõtluse minisarja teises saates on külas SEB kommunikatsioonijuht Evelin Allas, kes lisaks sellele ka Vastutustundliku Ettevõtluse Foorumi juhatusse kuulub. Evelin räägib saates SEB tegemistest ning annab mõtteid, kuidas igas suuruses ettevõte vastutustundlikult oma äri edendada saab ja mis on selle tulemus.

Kuula saadet
Kristi Jõeäär: tippjuhtkond peab CSR-i vedama

Veebruaris on Havas Marketing 360-s uus fookusteema: CSR ehk vastutustundlik ettevõtlus. Nelja saate vältel räägime nii CSRi olemusest kui tooma sinuni Eesti ettevõtete praktikad ja soovitused selles vallas. Avasaates vastame küsimusele, mis see CSR on, miks see üha olulisem on ning millised on tarbijate ootused ettevõtetele ja organisatsioonidele vastutustundliki käitumise osas. Oma mõtteid jagab Havas Estonia tiimijuht ja strateeg Kristi Jõeäär.

Kuula saadet
Alberto Canteli: kampaaniad algavad omatud kanalitest

Turundus- ja ettevõtlussaates Havas Marketing 360 on külas Havas’i Põhja-Euroopa, Kesk-ja Ida-Euroopa ja Lähis-Ida regioonide juht Alberto Canteli, kes räägib enamusosaluse ostmisest Idea ettevõtetes ja reklaamuturu trendidest ja muutustest.

Kuula saadet
Jens-Kaidar Liiu & Andres Sumin: inimesele jääb digiturunduses alati roll

Jaanuari kolmas ettevõtlus- ja turundussaade räägib digireklaamist. Külas on Jens-Kaidar Liiu ja Andres Sumin, kes heidavad ettevaatava pilgu Google’i ja Facebooki reklaamitrendidele alanud aastale. Juttu tuleb uutest reklaamiformaatidest, automatiseerimisest, Amazoni ja teiste tõusust ning videoreklaamist.

Kuula saadet
Birgit Jurin: e-posti turundus on üks efektiivsemaid

Seekordses ettevõtlus- ja turundussaates Havas Marketing 360 on külas Hansaposti performance marketing spetsialist Birgit Jurin. Oma igapäevatöös haldab Birgit enam kui 400 000 kaubaartiklit müüva Hansaposti digitaalseid reklaamitegevusi leides just need kõige efektiivsemad lahendused kaupade edukaks müügiks. Saates jagab Birgit oma igapäevatöö kogemusi ja nippe.

Kuula saadet
Lauri Pildre & Ilona Furdi: Kõige olulisem on selge kodulehe eesmärk ja selle sisu

Uut aastat alustame jaanuarikuise minisarjaga rääkides kodulehtede loomisest, kuidas sinna liiklust saada ning see äriliselt edukalt tööle panna. Sarja avasaates keskendume kodulehtede loomisele.

Kuula saadet
Kairi Killing & Sandra Raju: influencer olgu kaasatud juba kampaania planeerimisel

Turundus- ja ettevõtlussaates Havas Marketing 360 räägime sel korral mõjuisikutest ehk influenceritest. Saame teada, milliseks hinnata tänast mõjuisikute turunduse taset Eestis, kuidas seda efektiivselt teha ning mida peaksid mõjuisikud sisu luues ise silmas pidama.

Kuula saadet
1 2