Podcastid

Margus Nõlvak: isiklik tulemustasu lõhub meeskonda

2016ndal aastal Tallinna Direktorite Klubi poolt aasta noor juhi tiitliga pärjatud Ülemiste Cityt arendava Mainor Ülemiste juht Margus Nõlvak avaldas täpselt aasta eest Delfis palju tähelepanu pälvinud artikli, kus nägi järgmise suure muutusena majanduses muutusi juhtimises ja juhtides. Nüüd, aasta hiljem, räägime turundus- ja ettevõtlussaates Havas Marketing 360 Nõlvaku juhtimispõhimõtetest, meeskonna arendamisest ja sellest, kas ja kuidas on ta pidanud oma seisukohti muutma näiteks müügiorganisatsioonis tulemustasu maksmisel.

Kuula saadet
Laura Reimann: Nitrole sobivad julged kliendid

Sel korral on Havas Marketing 360 veidi erilisem, sest saame rääkida meie enda uuest projektist. Nitro Krew on nimi, mis viimastel nädalatel siinses reklaamimaailmas tähelepanu püüdnud. Millega täpselt tegu, sellest räägime Nitro produtsendi Laura Reimanniga.

Kuula saadet
Urmas Villmann: kõige olulisem on hea idee

Kevadel selgub, kes on kes Eesti loovusmaastikul, kui omaniku leiavad iga-aastased Kuldmunad, mis on omamoodi kui Eesti meistrivõistlused loovuses. Loovust saab teha muidugi väga mitmeti ning ka Kuldmunal on palju kategooriad, mida kõiki ühe saatega ei jõua läbi käia. Loovusteemalise minisarja võtame kokku tele- ja raadioreklaamide kommenteerimisega, sekka juurde ka üldisemaid mõtteid ja valdkonna trende. Saates vestlevad Kuldmuna tele- ja raadioreklaamide žürii esimees, Kontuur Leo Burnett loovjuht Urmas Villmann ning Havas Creative loovjuht Kadi Hugo.

Kuula saadet
Janar Saaron: lugudest on kadunud teravus

Võiks öelda, et inimene elab ja toitub lugudest. Need saadavad meid kõikjal juba aegade algusest saadik. Öeldakse, et inimesed “rääkisid” lugusid juba enne, kui keel arenenud oli. Aga miks on lood inimesele eluks vajalikud ja kuidas häid lugusid luua ja rääkida? Sellest seekordne Havas Marketing 360 osa räägibki. Külas on Havas Creative’i loovkirjutaja ja stsenaristikatudeng Janar Saaron.

Kuula saadet
Santino Calvo: aktiivne suhtlus disaineri ja kliendi vahel on ülioluline

Loovusteemalise minisarja teises saates on külas Havas Estonia disainer, mees, kes on andnud visuaalse käekirja tervele Havas Marketing 360 saatele. Santino Calvo jagab saates mõtteid disaineriks olemisest ja sellest, kuidas disaineritega head koostööd teha. Seekordne saade on inglise keeles.

Kuula saadet
Kadi Hugo: loovus on ellujäämiseks vajalik omadus

Kas üks inimene on loovam kui teine? Kas loovust saab õppida? Miks me üldse peame loovad olema? Märtsis räägime Havas Marketing 360-s loovusest ja selle erinevatest väljendusvormidest andes mõtteid, kuidas meist igaüks saaks oma töös ja muudes tegemistes loov ja loovam olla. Esimeses saates on külas Havas Estonia loovjuht Kadi Hugo, kes on ka abiks minisarja koostamisel. Me räägime loovuse olemusest, sellest, kuidas seda leida ning tutvustame ka loovjuhi tööd.

Kuula saadet
Heddy Ring: CSR on tark viis teha äri

CSR-ile ehk vastutustundlikule ettevõtlusele keskenduva minisarja viimases saates saame seniste Eesti näidete kõrvale rahvusvahelist pilti. Saates on külas Heddy Ring, kes on ametis Telia Company Stockholmi kontoris, kus ta juhib strateegilisel tasemel mitmekesisuse ja laste õiguste teemasid.

Kuula saadet
Kätlin Kaasik & Merit Kullasepp – tellijal on võtmeroll jätkusuutlikkuse tagamisel

Kas olete mõelnud, et meid ümbritsevad hooned, liiklussõlmed ja muud ehitised on meie elu lahutamatuks osaks kümneid ja kümneid aastaid. See tähendab, et neid saabki luua ainult jätkusuutlikke põhimõtteid silmas pidades. Teisalt saadab ehitusettevõtteid pahatihti “küprokist majade” kuulsus. Kuidas tagatakse kaasaegsetes ehitus- ja kinnisvaraettevõtetes jätkusuutlikkus ja milline on nende ettevõtete roll ühiskonnas? Seekordses saates on külas Merko Ehitus Eesti kommunikatsiooni- ja turundusjuht Kätlin Kaasik ning Kapiteli turundus- ja müügidirektor ning Merko Ehitus kontserni kommunikatsiooni- ja turundusjuht Merit Kullasepp.

Kuula saadet
Evelin Allas – ettevõte saab olla vastutustundlik läbi oma põhitegevuse

Vastutustundliku ettevõtluse minisarja teises saates on külas SEB kommunikatsioonijuht Evelin Allas, kes lisaks sellele ka Vastutustundliku Ettevõtluse Foorumi juhatusse kuulub. Evelin räägib saates SEB tegemistest ning annab mõtteid, kuidas igas suuruses ettevõte vastutustundlikult oma äri edendada saab ja mis on selle tulemus.

Kuula saadet
Kristi Jõeäär: tippjuhtkond peab CSR-i vedama

Veebruaris on Havas Marketing 360-s uus fookusteema: CSR ehk vastutustundlik ettevõtlus. Nelja saate vältel räägime nii CSRi olemusest kui tooma sinuni Eesti ettevõtete praktikad ja soovitused selles vallas. Avasaates vastame küsimusele, mis see CSR on, miks see üha olulisem on ning millised on tarbijate ootused ettevõtetele ja organisatsioonidele vastutustundliki käitumise osas. Oma mõtteid jagab Havas Estonia tiimijuht ja strateeg Kristi Jõeäär.

Kuula saadet
1 2 3