Podcastid

Evelin Allas – ettevõte saab olla vastutustundlik läbi oma põhitegevuse

Vastutustundliku ettevõtluse minisarja teises saates on külas SEB kommunikatsioonijuht Evelin Allas, kes lisaks sellele ka Vastutustundliku Ettevõtluse Foorumi juhatusse kuulub. Evelin räägib saates SEB tegemistest ning annab mõtteid, kuidas igas suuruses ettevõte vastutustundlikult oma äri edendada saab ja mis on selle tulemus.

Kuula saadet
Kristi Jõeäär: tippjuhtkond peab CSR-i vedama

Veebruaris on Havas Marketing 360-s uus fookusteema: CSR ehk vastutustundlik ettevõtlus. Nelja saate vältel räägime nii CSRi olemusest kui tooma sinuni Eesti ettevõtete praktikad ja soovitused selles vallas. Avasaates vastame küsimusele, mis see CSR on, miks see üha olulisem on ning millised on tarbijate ootused ettevõtetele ja organisatsioonidele vastutustundliki käitumise osas. Oma mõtteid jagab Havas Estonia tiimijuht ja strateeg Kristi Jõeäär.

Kuula saadet
Alberto Canteli: kampaaniad algavad omatud kanalitest

Turundus- ja ettevõtlussaates Havas Marketing 360 on külas Havas’i Põhja-Euroopa, Kesk-ja Ida-Euroopa ja Lähis-Ida regioonide juht Alberto Canteli, kes räägib enamusosaluse ostmisest Idea ettevõtetes ja reklaamuturu trendidest ja muutustest.

Kuula saadet
Jens-Kaidar Liiu & Andres Sumin: inimesele jääb digiturunduses alati roll

Jaanuari kolmas ettevõtlus- ja turundussaade räägib digireklaamist. Külas on Jens-Kaidar Liiu ja Andres Sumin, kes heidavad ettevaatava pilgu Google’i ja Facebooki reklaamitrendidele alanud aastale. Juttu tuleb uutest reklaamiformaatidest, automatiseerimisest, Amazoni ja teiste tõusust ning videoreklaamist.

Kuula saadet
Birgit Jurin: e-posti turundus on üks efektiivsemaid

Seekordses ettevõtlus- ja turundussaates Havas Marketing 360 on külas Hansaposti performance marketing spetsialist Birgit Jurin. Oma igapäevatöös haldab Birgit enam kui 400 000 kaubaartiklit müüva Hansaposti digitaalseid reklaamitegevusi leides just need kõige efektiivsemad lahendused kaupade edukaks müügiks. Saates jagab Birgit oma igapäevatöö kogemusi ja nippe.

Kuula saadet
Lauri Pildre & Ilona Furdi: Kõige olulisem on selge kodulehe eesmärk ja selle sisu

Uut aastat alustame jaanuarikuise minisarjaga rääkides kodulehtede loomisest, kuidas sinna liiklust saada ning see äriliselt edukalt tööle panna. Sarja avasaates keskendume kodulehtede loomisele.

Kuula saadet
Kairi Killing & Sandra Raju: influencer olgu kaasatud juba kampaania planeerimisel

Turundus- ja ettevõtlussaates Havas Marketing 360 räägime sel korral mõjuisikutest ehk influenceritest. Saame teada, milliseks hinnata tänast mõjuisikute turunduse taset Eestis, kuidas seda efektiivselt teha ning mida peaksid mõjuisikud sisu luues ise silmas pidama.

Kuula saadet
Saade 67: Hedwig Meidra – kommunikatsioon olgu tippjuhtkonnale võimalikult lähedal

Kommunikatsiooniteemalise minisarja teises saates on vaatluse all peamiselt korporatiivkommunikatsioon, millele lisaks puudutame otsapidi ka laiemale üldsusele suunatud tegevusi. Oma kogemusi ja nõuandeid jagab Luminori korporatiivkommunikatsioonijuht Hedwig Meidra.

Kuula saadet
Saade 66: Timmi ja Mägi – aktiivne suhtlus, eeltöö ja kõneisikud aitavad jõuda meediasse

Detsember on kommunikatsioonikuu ja minisarja esimeses saates esitame vast kõige põletavama küsimuse – kuidas pääseda meediasse? Konkurents on tihe, sest toimetused saavad iga päev suure hulga informatsiooni. Nõuandeid ja nippe annavad Idea tiimijuht Mailis Timmi ja PR konsultant Kaileen Mägi.

Kuula saadet
Saade 65: Boost Yourself – tee sellist toodet, mida ise tahaksid osta

Brändingu minisarja viimases saates räägime supertoitude brändi Boost Yourselfasutajate Teet Torimi ja Sven Nuumiga brändi loomisest, arendamisest, väljakutsetest ja õnnestumistest. Kolm ja pool aastat tagasi isiklikest vajadustest alustatud projekt on tänaseks kasvanud ettevõtmiseks, kus Eesti väikseks jäänud ja kasvamiseks tuleb vaadata välismaale.

Kuula saadet
1 2