Podcastid

Saade 66: Timmi ja Mägi – aktiivne suhtlus, eeltöö ja kõneisikud aitavad jõuda meediasse

Detsember on kommunikatsioonikuu ja minisarja esimeses saates esitame vast kõige põletavama küsimuse – kuidas pääseda meediasse? Konkurents on tihe, sest toimetused saavad iga päev suure hulga informatsiooni. Nõuandeid ja nippe annavad Idea tiimijuht Mailis Timmi ja PR konsultant Kaileen Mägi.

Kuula saadet
Saade 65: Boost Yourself – tee sellist toodet, mida ise tahaksid osta

Brändingu minisarja viimases saates räägime supertoitude brändi Boost Yourselfasutajate Teet Torimi ja Sven Nuumiga brändi loomisest, arendamisest, väljakutsetest ja õnnestumistest. Kolm ja pool aastat tagasi isiklikest vajadustest alustatud projekt on tänaseks kasvanud ettevõtmiseks, kus Eesti väikseks jäänud ja kasvamiseks tuleb vaadata välismaale.

Kuula saadet
Saade 64: Mauri Sööt – tähendusrikkusest saab rääkida ainult siis, kui toode või teenus hea on

Turundus- ja ettevõtlssaate järjekordses osas räägime rahvusvahelisest brändiuuringust Meaningful Brands. Mis teeb brändist tähendusrikka? Sellise, mille kadumisest inimesed tõsist puudust tunneks. Uuringust räägib Idea uuringute juht Mauri Sööt.

Kuula saadet
Saade 63: Eha Talvist-Reinsalu – bränding ja müügikampaaniad käivad käsikäes

Müügikampaaniad toovad kiiresti mõõdetava tulemuse kuid ei taga pikaealisust. Bränding viib suurema lojaalsuseni, kuid selle mõõtmine nõuab aega. Brändinguteemalise minisarja teises saates uurimegi müügikampaaniate ja brändingu tasakaalupunkte. Saates jagab oma mõtteid Idea Group Eesti juht Eha Talvist-Reinsalu.

Kuula saadet
Saade 62: Kristi Jõeäär – iga bränd peab teadma, miks ta eksisteerib

November on Idea360-s brändingu kuu. Nelja saate vältel räägime brändingu erinevatest aspektidest, väljakutsetest ja võimalustest. Samuti tutvustame rahvusvahelise brändiuuringu Meaningful Brands värskeid tulemusi. Esimeses sissejuhatavas saates on külas 20-aastase brändingu kogemusega Idea strateeg Kristi Jõeäär.

Kuula saadet
Saade 61: Ailar Jüriado – performance marketing lubab tasuda ainult reaalsete tulemuste eest

On seisukohti, mille järgi performance marketing on täielikult muutnud arusaama reklaamiostust ja hinnastamisest. Mõni teine seisukoht nii radikaalne pole pidades seda pigem digireklaami üheks taktikaks paljudest. Mida performance marketing endast kujutab ja kui oluline see on, sellest räägib meediakuu viimases saates Idea digi performance tiimi juht Ailar Jüriado.

Kuula saadet
Saade 60: Joao Rei – liiga palju reklaami vihjab kehvale tootele (inglise keeles)

Turundus- ja ettevõtlussaate Idea360 järjekordses osas on külas Idea digiinnovatsiooni juht Joao Rei, kes on väga tihedalt seotud startupidega nii Eestis kui välismaal. Tema unikaalne kogemus annab põneva sissevaate selle uue ettevõtlusvormi ja reklaami suhetesse. Sellest saates juttu tulebki. Saade on sel korral inglise keeles.

Kuula saadet